İLGİNÇ ANILARIMIZ İÇİN RESMİ TIKLAYINIZ

BODRUM'A KIŞ GELDİ




Merhabalar

Bodrum'un kışı yukarıda yazdığım gibi sakin.Hava hala çok güzel tabi hava soğuk zaman zaman yağmur da yağıyor ama genellikle gündüz açık ve güneşli.


Ben boş zamanlarımda anılarımı yazmaya devam ediyorum ama zaman alıyor çünki resimleri derlemek ,gittiğimiz yerler hakkında doğru bilgiler vermek için geriye dönüp araştırma yapmak gerekiyor aradan çok zaman geçince üzerinden.Ama güzel bir uğraş, en azından beni oyalıyor yazmak; hem eskilere götürüyor anılar canlanıyor  hem de araştırırken daha fazla bilgiye sahip oluyorum gittiğimiz yerler hakkında, hatta seyahat anında  belki de dikkatimizden kaçan detaylara ulaşıyorum.


Bu arada derleme yaparken videoları da montaj yapmaya ve you tube'a yüklemeye çalışıyorum.

Bu şekilde hem bilgiler kaybolmamış oluyor hem de anıların bazıları daha rahat canlanıyor gözümüzde.

Şu anda Güney Amerika gezi notlarımı toparladım.Neyse bitirdim!

Güzel ve heyecanlı hikayeler var.

Sonra sıra Kanada ve Amerika gezimize gelecek zaten resimleri İnstagram'da gördünüz ama hikayeler de çok ilginç ve eğlenceli.


Bu arada da bu kış tatilimiz için hazırlılanıyoruz.İlk hedef tabi ki Koh Lanta ama belki oradan bir Malezya ve Singapur yaparız.Singapur'a gideli 10 yıl olmuş tabi ki çok değişmiştir.

Zaman zaman bakarsanız eklemeler yapacağım
Keyifli okumalar.

Hiç yorum yok:

BANA ULAŞIN.......

Ad

E-posta *

Mesaj *

BOYADIĞIM MERCAN TAŞLARI