İLGİNÇ ANILARIMIZ İÇİN RESMİ TIKLAYINIZ

TAŞLARIM



Koh Lanta'ya ilk gittiğimiz yıl plajda yürürken yerden bana bakan korkunç çirkin bir surat gördüm.Bu denize vuran yüzlerce ölü mercan parçalarından sadece bir tanesi idi.Yaklaşık 15cmx10 cm bir parça.Direkt aldım ben bunu boyarım dedim.Bundan 9 sene önce adada boya malzemesi vs bulmak çok zordu hala da yok.Uyduruk bir dükkandan çocuklar için satılan guaj boya aldım.2 tane de sulu boya fırçasi.O  taşa korkunç bir maske yaptım boya ile.Plajdaki bir bar sahibine hediye ettim.Çok ilgi gördü o taşları o şekilde boyayan yokmuş.Bu boyama işini çok sevdim,başladım taş toplamaya ve boyamaya.Genelde tercihim 5-10 cm boyutlarındaki parçalar oldu.Mercan taşları çok ilginç.Parçalanarak kıyıya  sürükleniyorlar,bir nehrin alüvyonu gibi.Denizin içinde de çeşitli renklerde olan mercanların artığı bu taslar irili ufaklı ve amorf şekillerde oluyor.Boyayı çok kolay emiyorlar ve gerçek rengini alıyorlar.Uzun da kaldığımız  için sayısız taş topladım ve boyadım.Bir çoğunu oradaki arkadaşlara özel günlerde,adayı terk ederken mekan sahiplerine filan hediye ettim.Daha sonraki yıllarda ise akrilik boyalarımı , fırçalarımı vs alarak gitmeye başladım Tayland'a.

Sadece benim için bir hobi olan bu uğraş ilgi görünce yaptıklarımın resmini çekmeye başladım.Oldukça geniş bir albüm oldu.Tabi taş ağır Türkiye'ye getirmek zor,yine de bir miktar taşıdım her yıl azar azar.
Simdi de boş zamanlarımda yapmaktan çok zevk aldığım bu uğraşımı sizlerle de paylaşmak istedim.

Bu arada bu hobiyi burada da devam ettirmeye basladim.Bodrum civarından bulabildiğim amorf yüzeyli taşlarda da bazı deneyimlerim oldu.Her ne kadar mercanların yerini tutmasa da ilginç formlar yakalayabildim.

                          




Boyadığım Taşlardan Örnekler










YENİ BOYADIKLARIM






















Hiç yorum yok:

BANA ULAŞIN.......

Ad

E-posta *

Mesaj *

BOYADIĞIM MERCAN TAŞLARI